En månad kvar till JUL !!

2008-11-24 / 23:39:32
Idag är det exakt en månad kvar till julafton... MYYS ! Väntar bara på att dom ska börja sända glöggreklamen på tv.. Ni vet den där när tomtarna springer omkring o sjunger B-L-O-S-S-A.. glöggen heter BLOSSA!! =D haha.. då vet man att julen e nära :)



Jag är typ klar med alla mina julklappar , sköönt =) imorgon ville Victoria att jag skulle följa med henne till Nacka Forum o julhandla så jag antar att jag bara kommer bli sällskapstomte eftersom jag typ inte har nåt kvar att köpa... E rätt befriande att va i princip klar me allt eftersom det inte känns lockande att ge sig ut i julstressen o handla som en galning när man e höggravid... =P

Idag var Amie o Elias över till mig o Jonny på dagen, vi fikade o spelade guitar hero... o så fick ju Tessan gulla me söta lilla Elias... kunde inte slita mig från den sötnosen... men kan bara tänka mig hur Jonny såg på mig, hans gravida flickvän med en liten bebis I magen och en bebis PÅ magen... haha.. kände mig som supermorsan =D jag o Amie uppfattades nog som riktiga lattemorsor där vi satt me vårat kaffe o sen bytte blöja, skvallrade, spelade guitar hero o tröstade Elias med nappen när han blev kinkig :D... vi hade iallafall mysigt här hemma medans det var snöstorm ute :)

Sen e jag arg som satan för det har blivit nåt galet med min lön.. står på min specifikation att jag bara jobbat 14 timmar förra månaden, vilket e HELT FEL.. jag har jobbat bra mkt mer än så!! Så nu har jag iaf ringt om det så jag hoppas att dom fixar till det snart.. det e ju trots allt löneutbetalning imorgon o allt måste ju va rätt eftersom min mammapenning blir grundad på allt jag jobbar nu.. SUCK. Alltid ska det va nåt knas... =/

Det var allt för mig idag.. Nu ska jag lägga mig i soffan o va en riktig mormor o fortsätta sticka på min bebisfilt :) den måste ju trots allt bli färdig tills lillen kommer :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: