Gurra Propellersnurra .

2008-01-28 / 17:22:14
Hej gott folk!

Nu är jag tillbaka igen med mina orealistiska och helt oseriösa blogg inlägg haha =D trevligt va ?

Jag låg och funderade för några nätter sedan på namn på min framtida son. Min pappa har en gång berättat för mig att det finns en snubbe som heter Lasse-Gurra Aktersnurra o jag trodde fan han drev, men sen kollade jag i telefonkatalogen OCH SE PÅ FAN! Det stämde haha! Stackars människa som får dras med ett sånt namn!!!!

Hur som helst så tänkte jag att om jag får en son så skulle jag kunna döpa honom till något liknande.. o då kom jag helt enkelt fram till Gurra Propellersnurra. Stilrent, enkelt och alldeles udda... Jag lovar att han skulle bli den enda i klassen med ett sånt förträffligt namn. Dock skulle han nog va den enda i klassen (och hela skolan!) som var mobboffret nummer 1... och det önskar man väl inte sin son..... haha. Men tanken var rolig att leka med =D

Det var allt för mig idag, tack o hej. // Pulla-Ulla Propellersnurra , moder till Gurra Propellersnurra .
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: