Ett bakfullt svin.

2008-01-24 / 14:16:51
SKÅL OCH VÄLKOMMEN.

Här sitter ja nu tamejfan och är bakfull. JAJAMENSAN. Så trevligt så..

Fyllesvinen, dvs : Jag, Jenny, Carro & Alex hade en trevlig fyllekväll igår med pissljummen öl, blodrött vin och en massa jävla charader. Det låter inte så lockande när man tänker på det idag kan jag ju meddela, men igår hade vi faktiskt jävligt kul ;)

Jenny satt och viftade med armarna hela jävla tiden vad hon än fick för uppgift att göra så där va det lite svårt att lista ut vad hon menade, Carro o Alex hade race i min lägenhet.... dom sprang hela tiden sin väg så dom såg man inte mycket under kvällen, men dom vann iaf spelet... man kan ju undra om det var fråga om fusk när dom sprang iväg och skulle göra sina charader........... (höhö) Jag då? Ja.. hmm. Jag satt väl mest och blev full tror jag. (ha ha !)

Japp kära vänner, så var det med det.

Nu sitter ja o väntar på att den satans brevbäraren ska komma hit o langa min post så jag får se hur mkt jag får i lön imorgon, men nej. Det kunde ju jag fetglömma.

Härligt.
Nu ska jag ta mej ett bloss i köket o bara fortsätta vara bakfull.
Ha en trevlig dag! Tjing!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: