Vad saru att du sa, saru?!?

2008-02-02 / 20:28:11
ÅÅHH.

Just nu är jag arg, irriterad, besviken och fundersam. Kanske har jag ingen anledning att va det, eller så kanske mina aningar stämmer ?

Ska man våga lita på folk när man blivit sviken så många gånger ? Ärligt talat så vet jag inte... men det jag vet är att jag e så jävla godtrogen så jag litar på folk ändå... trots varningar från mitt inre... sen slutar helvetet med att jag blir sårad, ledsen, krossad och lämnad ensam... fan så jävla jobbigt det här är!!!

Det värsta med hela skiten e ju att ingen kan tala om för dig hur du ska göra, du måste bestämma själv vem du vågar lita på... Men hur fan vet man det då? Shit alltså........

Livet e tamejfan en pimp o det e du som e horan i leken .....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: