Lite skoj :)

2008-12-16 / 20:29:04
Jag har tråkigt så jag har gjort det här testet på skoj. Läs o njut haha =D

1) Vad åt du till frukost?
Smörgås med messmör och juice :)
2) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Hmm måste kolla... Från Eve
3) Vilken färg har din dator? Black beauty baby haha ;D
4) När var du arg senast? Igår tror jag nog. Mina hormoner spelar mig spratt dagligen hehe.. Stackars Jonny ;)
5) Ditt bästa minne från skoltiden? Lätt i högstadiet. Det va helt annorlunda tider back then.. tråkigt att folk måste växa upp haha.. Man vill nog egentligen vara barn längre än man får ;)
6) Ditt sämsta minne från skoltiden? Ojj.. Måste nog vara den enda gången jag fick gå till rektorn o ha möte med alla lärarna för jag varit stygg haha.. annars brukade dom låta mig hållas... ;D
7) Yoga eller löpning? Yoga. Hatar att springa...
8) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Definitivt spaghetti. Jag älskar pasta!
9) Vilka tidningar läser du regelbundet? Hmm, just nu mammatidningar. Annars Cosmopolitan typ.. för den prenumererar jag på :P
10) Favoritkaraktär i deckare? Oj. Haha räknas typ Beck ?? =/
 11) Teveprogram du aldrig missar? Desperate housewives. Är som besatt! Annars e jag inte mycket för tv... E ingen soffpotatis utan gör hellre andra roligare saker än o ligga o tjocka sig som en fläskfile :D
12) Vem är du avundsjuk på? Angelina Jolie. Hon är typ supermamman. OCH framgångsrik. Hur lyckas hon?
13) Din bästa revansch? Har alltid nåt på lager... så passa er ;D
14) Din bästa chef ever respektive din sämsta? Min bästa chef var min pappas sambo haha. Den sämsta kommer jag inte ens ihåg... =/
15) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak? Bruna bönor. Ärtsoppa. GRISFÖTTER. FÅRHJÄRNA... mm.... Det finns MYCKET jag aldrig kommer att äta utav den enkla orsaken att jag blir spyfärdig när jag ser skiten haha...
16) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Finns många. Men oftast säger jag vad jag tycker o tänker direkt... Tycker det är bäst så.
17) Kaffe eller te? Kaffe för det dricker jag dagligen. Te är också gott men kaffe är ett måste nästan :)
18) Skostorlek? 36-37 ungefär. Ibland till och med 35... Beror lite på skorna :D
19) Hur ofta är du på IKEA? Haha dom som känner mig skulle nog säga alldeles för ofta. Men det tycker inte jag ;D
20) Om du hade 5 miljoner, vad skulle du handla? Allt typ. Haha ne men en fräsch bil (en till Jonny o en till mig), FET villa med inomhuspool =D, MASSOR av kläder o skor, resor m.m... Sen skulle jag sparat massa till bebisen också :)


Då vet ni det. Kul info va?? =D Nu ska jag vara mormor o sätta mig o sticka på bebisfilten haha. See you ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: