Ettårsdagen =)

2008-12-03 / 01:17:59
Nu kom jag o Jonny precis hem från bio vi varit på i Sickla... varit o sett "Twilight" :) vi firar 1 år tillsammans idag... (eller rättare sagt igår eftersom kl e över 12 nu).. och today, gott folk, är även den dagen då jag officiellt har blivit "marked"... Jag o Jonny förlovade oss idag =D så nu är han inte min pojkvän längre.. han går numera under den "lite finare, lite bättre" benämningen FÄSTMAN.. !

Haft jättemysigt iallafall, vi var o åt på Jensens Bofhus på Vasagatan innan bion.. dock rekommenderar jag er INTE att gå dit o äta om ni har bråttom. Det tog 2½ timme innan vi fick vår varmrätt... =/ Vi hade bokat bord till kl 6 (var där redan tio i).. o kvart i 9 skulle vi hämta ut biljetterna till bion i Sickla... Vi hann under dom här 2½ timmarna vi väntade dricka varsin dricka o äta varsin liten förrätt... Fattar inte, dom brukar va jättebra på Jensens men ICKE ikväll. Det var total kaos.

Flera gäster lämnade bara allt o gick eftersom det tog sån tid.. 45 minuter tog det innan jag o Jonny ens FICK BESTÄLLA.. o ytterligare 45 minuter innan vi fick dryckerna. Kvart i 9 kom vi ifrån restaurangen..... alltså då vi skulle hämtat upp biljetterna... ALLT blev försenat vilket slutade med att när vi väl fick vår varmrätt fick vi i princip kasta oss i den för vi skulle hinna till Sickla... =/ Våran beställning hade tydligen blivit "fördröjd" fick ví veta senare. Jo tack, tar det 3 timmar innan man får sin mat så är den nog ANINGEN fördtröjd... Eller vad tror ni?? jag som så gärna hade velat haft efterrätt också =( men det hade aldrig gått, då hade vi väl fått vänta till midnatt innan glassen kom =/

Jag hade iallafall roligt åt att Jonny hamnade på den enda platsen på hela restaurangen som var rakt under en statykossas rumpa. Haha ;D man måste ju roa sig åt nåt ;)



MEN. Förutom allt med restaurangen har det varit en PERFEKT ettårsdag.. Kunde inte önskat mig finare :) <3
Jonny fick ett smycke av mig som vi ska löda fast på hans halsband imorron där det står vårat datum o jag älskar dig på :) Lägger inte upp nån bild på det för bilderna me min mobilkamera vart bara suddiga o dåliga när jag skulle fota smycket =(



Ett år nu hjärtat... o många fler att se fram emot.. <3 min fästman.

Dock e våra ringar liite för stora så imorgon måste vi åka o förminska dom en storlek..

Var o fixade mina naglar igår också.. o blev så stolt över dom att jag bara e tvungen att lägga upp en bild =D


Fina va ? :)

O så sist men inte minst kommer två bilder på lilla Tessan med den stooora magen . Kom ut nu bebis , mamma börjar bli FÖR tung för sitt eget bästa haha ! ;)



Nu ska jag o Jonny fortsätta kvällen med o dricka lite lättglögg o bara ta det lugnt :) Hejdååååå
Kommentarer!
Postat av: Cristian

Hallå där tjejen, det var inte igår.

Mycket har hänt ser jag. Hoppas att allt är bra.



/C

Kommenterat - 2008-12-07 / 20:01:07  | URL - http://iocanto.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: