Another day .

2008-12-09 / 20:33:40
Jag har blivit sjuk. Typ. Tror jag. Det kan hända att det är graviditetssymptomen som spökar igen men jag inbillar mig iallafall INTE. Den här dagen har gått ut på att i princip bara sova, sova o sova. Har känt mig som en död sill. Haft nästäppa i flera dagar, ont i ryggen hela tiden =/ o idag har jag dessutom känt mig yr o helt svettig så vet inte om jag har haft feber... Det har typ känts som det. Menmen. That's life.

Idag är det säsongsavslutning av Desperate Housewives. MEN HALLÅ?!?! Det var nyss säsongspremiär liksom. Ska man gå runt nu i ett halvår till o vänta på att det där satans programmet ska börja sändas igen?? =/ Typiskt. Det enda programmet jag verkligen följer på tv:n går typ 3 ggr sen e det uppehåll 1 år.... Bajs. Ska ringa in till kanal 5 o klaga för att dom tar bort mitt enda soffnöje som gravid hormondrake... Dom vet inte vad dom ger sig in på.

Tror iallafall inte det blir nåt mer jobb för mig nu innan bebis kommer. Blir nog mest till att luta sig tillbaka, läsa på & förbereda sig inför det som kommer... Känns lite skrämmande men samtidigt jätteroligt över att snart äntligen få hålla min o Jonnys lilla bebis i famnen =) Har bara 36 dagar kvar till förlossning. 36 DAGAR... Det är ju faktiskt inte lång tid kvar.. Tror inte riktigt min hjärna har hajjat det förrän nu....

Imorgon är det kuratorbesök på mvc o sedan tänkte jag va duktig o för första gången i mitt liv skicka iväg julkort till mina o Jonnys släktingar =P på Tors blir det barnmorske besök igen för o kolla så bebis växer okej, o då går jag även in vecka 36.. =)

Nu e det en halvtimme kvar till Desperate Housewives så det är dags för mig att gå o göra i ordning dipen som jag ska ha till chipsen =D See you!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: