Midsommarafton i ensamhet...

2007-06-22 / 20:39:31


Jaha, o här sitter jag då. Ensam. Ja, precis! ENSAM.

Kom hem från mitt kära arbete för en timme sen o nu sitter ja här framför dumburken och dricker coca-cola istället för öl, JAJAMENSAN. Wonderful, eller hur? Ja vill fasen inte sitta här o uggla som en jävla skogsmulle o tycka synd om mig själv men de gör ja! Endast för att ja ska arbeta imorgon, och dagen efter det, så kan ja inte sällskapa mig med resten av folket som har dragit iväg överallt åt olika håll o ska festa så dom ej kommer ihåg denna dag. Attans!

Är egoist istället o lägger upp två bilder på mig själv som ja har fixat till i photoshop under tiden ja ej har haft något bättre för mig. DAMN va tråkigt ja har. Kan ingen komma o rädda mig ur denna misär! Ta mig me er även fast ja kommer efterrullande i min kära datastol... bara ja får göra nånting annat än att sitta här o vänta på att klockan ska hinna före mig så ja måste gå o sova o sen upp o jobba igen. Ja som ville hoppa små grodorna runt stången men näe tusan, de kan ja glömma. Skit också, mitt liv är över.

Godnatt.


  image5image7
Kommentarer!
Postat av: Emma

Jag sitter också ensam hemma! En del måste ju jobba även en dag som denna! /Emma

Kommenterat - 2007-06-22 / 20:45:07  | URL - http://systrarofsweden.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: